Üzleti feltételek

Az internetes oldal üzemeltetője:

 

A társaság neve: www.epluss.hu (Mgr. David Cipar)
Utca és házszám: Okružní utca 19b
Város és irányítószám: Brno, 638 00
Ország: Cseh Köztársaság
Cégjegyzékszám: 00970522
Adószám: CZ7912303982

                 

1) A regisztrációról

Kijelentjük, hogy az adatok kizárólag azonosítási célokra szolgálnak, a www.epluss.hu weboldalon történő vásárlásnál és nem lesznek harmadik személyek számára kiadva, ill. más módon sem lesz visszaélve velük. A regisztráció megerősítésével egyetértek a www.epluss.hu hírleveleinek a fogadásával.

A hírlevelek maximálisan havi két alkalommal kerülnek elküldésre és az egyes üzenetek nagysága nem lépi túl az 50 kB-t. A hírlevelek küldését, e-maillel az info@epluss.hu e-mail címen vagy a feltüntetett címen, bármikor megszüntetheti.  A megrendelését regisztráció nélkül is leadhatja.

 

2) A megrendelés fogadása és feldolgozása, adásvételi szerződés

A vevő megrendelése valójában az adásvételi szerződés javaslata, míg maga az adásvételi szerződés, a vevő és az eladó javaslattal történő kötelező érvényű egyetértésének a kézbesítési pillanatában van megkötve (a megrendelés eladó részéről történő kötelező érvényű megerősítésével). Ettől a pillanattól kezdve, a vevő és az eladó között kölcsönös jogok és kötelezettségek állnak fenn.

Az adásvételi szerződés megkötése által a vevő megerősíti, hogy megismerte ezen üzleti feltételekkel, beleértve a reklamációs rendet is valamint, hogy egyetért velük. Ezen üzleti feltételekre és reklamációs rendre a vevő, a megrendelés kivitelezése előtt megfelelően figyelmeztetve van és lehetősége van megismerkedni velük.

Az eladó fenntartja a jogot a megrendelés, ill. egy részének a törlésére az alábbi esetekben: az áru nincs legyártva vagy beszállítva, ill. a beszállított termék ára jelentős módon megváltozott. Abban az esetben, ha ez a helyzet áll fenn, az eladó azonnal kapcsolatba lép a vevővel, a további folyamat meghatározása céljából. Abban az esetben, ha a vevő már az adott részt vagy teljes megrendelést befizette, az adott összeg visszatérítésre kerül a számlájára és az adásvételi szerződés megkötésére nem kerül sor.

Az üzlet által fogadott összes megrendelés kötelező érvényű. A megrendelés még az elszállítása előtt törölhető. Abban az esetben, ha a megrendelés nincs törölve az elszállítás előtti időszakban és elszállításra kerül, a megrendelőtől igényelve lehet a szállítással kapcsolatos költségek megtérítése. A megrendelés fogadásáról automatikusan, e-mailben lesz tájékoztatva. Minden termék részleteiben, ahogy a megrendelés megerősítésében is feltüntetésre kerül, a raktárkészleten kívüli áru beszállítási határideje. Minden tételnél megjelenítésre kerül, az adott áru raktárkészleti állapota. Ha az áru nincs raktáron, vagy a beszállító raktárában található, a beszállítás idejéről értesítjük Önt.

A megrendelés törlése

Ha 12 órán belül visszavonja a megrendelését, töröltnek tekintjük azt. A megrendelése törlését e-mailben esetleg telefonon végezheti el. A megrendelés törlésénél szükséges a név, e-mail cím, valamint a megrendelési szám feltüntetése.

 

3) Szállítások típusai a csomagküldő szolgálatok által:

 

1) Packeta (Csomagküldő) - 1390 HUF

A küldemény a Csomagküldő.hu által kerül kézbesítésre. Kézbesítés ideje: 2 nap.

 

2) Futár -  2690 HUF

A küldemény a Futár által kerül kézbesítésre. Kézbesítés ideje: 3 nap

 

Az árut készpénzben, átvételkor téríti meg.

Utánvétel ára -  390 HUF

On-line kártyás fizetés - INGYENES 

 

A szállítás ára, azonnal a szállítási típus kiválasztása után jelenik meg. A küldemény reklamációja, a kézbesítéstől számolt 3 napon belül lehetséges, azon előfeltétel mellett, hogy a károsodás a termék átadásakor nem volt nyilvánvaló!

FIGYELEM! Ha a csomag láthatóan károsodott, vagy a védőszalag sérült, a reklamációt közvetlen a szállítónál érvényesítse. A szállításnál felmerült károkért, maga a beszállító felelős.

A csomag általában az elküldéstől számolt két napon belül kerül kézbesítésre. Az elküldésről az ügyfél e-mailes tájékoztatást kap.

 

4) Jótállás

A csomagban mindig megtalálja az adózási okmányt. A jótállási határidő az okmányon feltüntetett dátumtól kezd telni. A jótállási határidő minden árunál, a termék részleteiben kerül feltüntetésre. Vitás esetekben a határidő 5 (szóval: öt) munkanappal is meghosszabbításra kerülhet, mint a kiszállítás idejének a kompenzációja.

 

5) Ellentmondás az adásvételi szerződéssel – általános információk

Abban az esetben, ha a vevő által átvett termék nem egyezik adásvételi szerződéssel (a továbbiakban csak: „ellentétben áll az adásvételi szerződéssel”) a vevő arra jogosul, hogy az eladó ingyenesen és felesleges halogatás nélkül, az adásvételi szerződésben feltüntetett állapotba helyezze az adott terméket, mégpedig a vevő igényei alapján az adott tárgy cseréje vagy kijavítása által; ha ezen eljárás nem lehetséges, a vevő engedményt igényelhet a termékből, ill. visszaléphet az adásvételi szerződéstől. Ez nem érvényes, ha a vevő az átvétel előtt már tisztában volt az adásvételi szerződésnek való ellentmondással, vagy maga okozta az adott ellentmondást. Az adásvételi szerződésnek való ellentmondás, amely az átvétel utáni hat hónapon belül nyilvánul meg, már a tárgy átvételekor is létező ellentmondásnak tekintendő, ha ez nem mond ellent a tárgy jellegének vagy nem bizonyosodik be az ellenkezője.   

Az árura a törvényben meghatározott jótállást biztosítunk.

 

6) A Fogyasztó joga a szerződéstől való visszalépésre

Ha az adásvételi szerződés távolsági kommunikációval kerül megkötésre (internetes üzletben), a fogyasztó jogosult a szerződéstől való visszalépésre, mégpedig 14 napon belül az áru átvételétől számolva. Ebben az esetben a fogyasztó kapcsolatba lép az eladóval és írásban értesíti az adásvételi szerződéstől való visszalépésről, a megrendelési szám, vásárlási dátum és visszatérítésre szolgáló számlaszám feltüntetésével együtt. Az összeg szintén visszatéríthető készpénzben is, a társaság székhelyén. A szerződéstől való visszalépésnek, kézbesítve kell lennie legkésőbb a 14 napos határidő utolsó napján. Egyedi esetekben, tekintettel a körülményekre, a visszatérítési határidő meghosszabbításra kerülhet, viszont nem tovább, mint a kézbesítéstől számolt 30 napra.

A törvény ezen rendelkezése viszont nem úgy értendő, mint a termék ingyenes kikölcsönzése. A fogyasztó, a szerződéstől való visszalépési jogának, az átvételtől számolt 14 napon belüli kihasználása esetén, köteles a beszállítónak kiadni mindent, amihez az adásvételi szerződés által hozzájutott. Ha ez már nem lehetséges (pl. a köztes időszakban az áru megsemmisült vagy elhasználódott), a fogyasztó köteles biztosítani az elhasználódott termék ellenértékét. Ha a visszaküldött termék csak részlegesen károsodott, az eladó érvényesítheti a kártérítés jogát a fogyasztó felé és beszámíthatja az igényét a visszatérítendő vételárba. Az eladó köteles a kialakult károk bizonyítására. Az eladó, ebben az esetben a fogyasztó számára csak a károkkal csökkentett vételárat téríti vissza.

A vevő számára visszatérítendő vételárhoz, az eladó hozzászámolhatja az áru visszaküldésével kapcsolatos, ténylegesen kiadott költségeit (szállítási költségek és hasonlók).

 

7) Kézbesítés és szállítási feltételek

Néhány küldemény több csomagra is felosztható. Ebben az esetben a postaköltség változatlan marad.

A küldeményeket teljesen a kézbesítésig figyelemmel követjük, hogy elkerüljük az esetleges problémákat, amelyek a kiszállításnál alakulhatnak ki.

 Hogyan járjunk el az áru visszaküldésénél:

  • Készítse elő a csomagot az alábbi leírás alapján.
  • Küldje el az adott terméket az alábbi leírás alapján, az Ön által kiválasztott szállítóval.

 Hogyan készítsük elő a szállítmányt

A szállítmánynak teljesnek (beleértve a tartozékokat és a teljes dokumentációt), valamint olyan állapotban kell lennie, amelyben a kiszállításkor átvette azt. Az áruhoz mellékelje a vételi okmányt is. Kérem, mindig használjon csomagolópapírt vagy kartont, hogy a szállítás során ne kerüljön sor az eredeti csomagolás leragasztására, összeírására, vagy az egyéb elértéktelenítésére. Az árut sose küldje utánvételre és javasoljuk biztosítani azt. A pénzösszeg a bankszámlájára (ne felejtse el feltüntetni) kerül visszatérítésre, általában 3 munkanapon belül a küldemény átvételétől számolva. Az áru visszaküldése esetén, az összeg a szállítási költséggel csökkentett lesz (ez nem érvényes a reklamációk esetén!).

 

8) Megtérítés módja

utánvétel - a megrendelt terméket postai úton küldjük el és az árut átvételkor, készpénzben téríti meg.

 

9) Reklamáció

Abban az esetben, ha a tőlünk átvett áru károsodott vagy nem működőképes, a reklamációs rend alapján járjon el. Az áru visszaküldése, a szerződéstől való visszalépés okából, a Szerződéses feltételek 6. pontjában kerül feltüntetésre.   

 

10) Reklamációs rend

Azon termékeket, amelyeket érint a reklamáció érvényesítési joga, szükséges azonnal a meghibásodás megállapítása után leadni a reklamáció megítéléshez. A terméknek tisztának kell lennie, valamint rendelkeznie kell a szükséges okmányokkal és a meghibásodás leírásával, esetleg a meghibásodás helyének a megjelölésével.  

Hogyan kell eljárni

Reklamáció esetén két lehetőséget választhat, az alábbi leírás alapján járjon el: Küldje el a terméket a következő címre -Mgr. David Cipar, Okružní 19b, Brno, 638 00, Cseh Köztársaság. A szállítás az eladó fél által térített. Amint tudni fogja, hol és mikor tudjuk a küldeményt átvenni kérem, értesítsen minket. A küldeménynek teljesnek (beleértve a tartozékokat a teljes dokumentációt is), valamint azonos állapotban kell lennie, mint azt a beszállításnál átvette. Az áruhoz mellékelje a vételi okmányt is. Kérem, mindig használjon csomagolópapírt vagy kartont, hogy a szállítás során ne kerüljön sor az eredeti csomagolás leragasztására, összeírására, vagy egyéb elértéktelenítésére. A terméket sose küldje utánvételre, ebben az esetben nem vesszük át az árut. Javasoljuk az áru biztosítását. Azonnal az áru átvétele után, megkapja a reklamációs protokollt. Az árunak megfelelően csomagoltnak kell lennie, hogy ne kerüljön sor az esetleges további károsodásaira. A hibás vagy a károsodott áru ki lesz cserélve, vagy visszatérítésre kerül a vételára. Az áruhoz szükséges az összes olyan okmány csatolása, amelyet a vevő az áruval együtt átvett, például a számla, jótállási levél és hasonlók. Az eladó nem vállal felelősséget a termékek üzeméből, funkcionális tulajdonságaiból és a szakszerűtlen felhasználásból adódó károkért, ahogy a külső események és a hibás manipuláció által okozott károkért sem. Az ilyen típusú károkra a biztosított jótállás sem vonatkozik. Az áru higiéniai okokból kizárólag megfelelően tisztítva van elfogadva. Ha a gyártó hosszabb jótállást biztosít, ez az árunál a katalógusban kerül feltüntetésre. Az elutasított reklamáció esetén, reklamációs költségek és kezelési illeték kerülhet felszámításra. A reklamáció feldolgozásáról e-mailben, esetleg SMS formájában lesz értesítve. Azonos módon, mint a megrendelés kézbesítésénél, tájékoztatva lesz a csomag elküldéséről és a kézbesítés idejéről is. Köszönjük az idejét, amelyet az üzleti feltételek elolvasásával töltött.

 

elections-536656_1280

Visszalépés az adásvételi szerződéstől

 

 

Az Ön www.epluss.hu üzlete

Az üzleti feltételek 2017.1.1 -től, teljesen visszavonásig érvényesek.  

Tájékoztatás a vásárlók számára: az üzleti feltételek változása esetén, mindig a vásárlás idejéhez érvényes üzleti feltételek az irányadóak.

 


GDPR - A személyes adatok védelmének a feltételei